50% plugg, 30% träning, 15% kompisar, o 5% mig själv..

Det blev ingen psykologi för mig idag, ingen svenska eller ekonomi för den delen heller...
Har lite ångest över att jag inte gick dit faktiskt. Men å andra sidan har jag förberett mig inför min engelska redovisning hela dagen, så jag har ju inte direkt skitit i skolan helt....
Nu ska jag bara skriva klart min "personal commentary" i ekonomin, sen är jag helt fri från plugg o läxor, i alla fall för idag..
Måste hinna ut o träna med sen. Ska promenixa med Henke vid 5 tiden o sen ska jag mysa med Mandy vid 7.
Har en rätt fullbokad dag o trots att den till 50% består av läxor är jag fullkomligt nöjd med den!


Kommentarer
Postat av: adam

hej. snygg blogg hur länge har du haft den?

2008-10-10 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test