"Frost yourself"

Satt precis ute o drack mitt morgonte, vet egentligen inte vad jag tänkte när jag gick ut i kylan.
Solens sken och frosten som lagt sig över gräset gör att det ser ut som en sån där härlig höstmorgon, men satan vad kallt det var. Efter att ha suttit där ute i tio min skulle jag vilja påstå att det snarare är en sån där härlig vintermorgon.
Visst är det mysigt med vinter o så, men jag är definitivt en sommar-människa o kyla är helt enkelt inte min grej!!
O nu ska jag alldeles strax promenera till skolan, ja ni läste rätt, jag ska faktiskt PROMENERA dit.
Som jag har lovat mig själv att jag skulle göra nu hela veckan men ännu inte gjort..
För övrigt så har jag äntligen kommit på ett ämne att prata om på engelskan, nu väntar jag bara på att min lärare ska godkänna det, så att jag kan börja läsa på o hinna förbereda mig inför fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test