Godmorgon!

Var uppe med tuppen idag..
05.30 ringde klockan, o då var det dags för mig att pallra mig upp ur sängen och i joggingskorna.
så fort jag kom tillbaka efter en dryg och kylig jogging runda drack jag mitt traditionella morgonte:)
O nu ska jag snart kila iväg till skolan..

Jag o Jaja skrev ut våra CV igår.. behöver verkligen ett extrajobb nu så vi kan tjäna lite pengar till resan:)
Sen fick Elin gå med mig o posta dom, för Jaja skulle hjälpa sin lillasyster att hitta en present..
Igårkväll kom jag också på vad jag, Julia o Jaja ska klä ut oss till, till Linneas o Tess fest den 31e.
Tänker inte säga vad det är men det kommer bli riktigt grymt!
nu drar jag, ha detttttttt!


Kommentarer
Postat av: Jajja

vii kommer vara såå äckliga gumman, sjukt va braaaa det ska bli!

2008-10-16 @ 19:25:24
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Spana gärna in min blogg.

Förresten om du vill ha gratis presentkort - gå då in på den här länken www.gratismode.se/?c=1245 . Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-13 @ 20:42:55
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test