Mushaboom

sitter o kollar på gossip girl o lyssnar igenom gammal musik på datan..
Hittade en del sjukt härliga låtar, som jag läskigt nog glömt bort att jag hade.
Ska in till stan lite senare, fika med amanda, moa o julia.
Det ska bli mysigt, hade en sjukt mysig kväll igår med de alla tre + kladdkaka & 10 orsaker att hata dig.
Varför har man aldrig myskvällar med sina tjejkompisar oftare?!
Man kan gå på en fest som bara bli en total flopp, men man kan aldrig misslyckas med en tjejkväll! 
Jag menar, det enda som behövs är ju ett gäng härliga tjejer, något gott o knapra på o en rolig film.
Vilken film som helst går egentligen bra, för det brukar oftast bli 30% film & 70% prat i alla fall.
Hur som helst hade jag en supertrevlig kväll igår, o jag är övertygad om att dagens underhållning kommer bli minst lika fantastisk!

LATER!!


Kommentarer
Postat av: Zara

Det var kul hos Klint igår :D!

Kommer du ihåg att du trampade mig på foten? Haha jag har ett blåmärke efter det!

puss

2008-10-12 @ 16:32:13
URL: http://zaray.blogg.se/
Postat av: elvis

söt du..

2009-03-15 @ 19:12:27
URL: http://artifiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test