NO PHYSICS!

Kandes sjukt tungt att stiga upp infor en ny skolvecka imorse...
men jag tog mig upp o nu stitter jag har o vantar pa att mina kara klasskompisar ska ata upp o gora mig sallskap pa min mysiga bank i solen:)
Glomde mitt matkort o eftersom vi har sana extrema "matpoliser" sa vagrar dom lata mig ata utan det..
vilket jag naturligtvis redan visste men var dum nog att inte tanka pa nar jag kilade ivag utan det imorse..
En positiv nyhet ar dock att var fysik ar installd vilket at sjuukt skont da jag slipper sitta har till 16.50 i eftermiddag o istallet kan bege mig hemat redan klockan 3 :):)

Dagen har konstigt nog inte kants seg aven om det var jobbigt att ga upp i morse, faktum ar att det kanns som den har gatt javligt snabbt!!
kanske ar det allt prat om nyarsresan, som gor att man glommer bort tiden o bara tanker pa hur javla roligt vi ska ha:)

Nej nu ska jag aterga till plugget..
ha det niceeeeeeeeeee!!!




O ja, jag vet att jag skriver med ett engelskt alfabet, men det beror helt enkelt pa att jag ar lat och inte orkar andra installningarna pa skolans datorer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test