Serre Chevalier

Nu är nyårsresan bokad!
Känns sjukt kul att det verkligen kommer bli av...
Trots att vi har diskuterat resan rätt mycket innan, har det känts som om de flesta tillhört den där gruppen "mycket prat, liten verkstad" o därför har jag ärligt talat inte orkar lägga så mycket energi på att varken boka resan eller spara pengar till den...
Har mest känts som att det inte kommer bli av, för "folk" kommer inte palla o hit o dit, o då har inte jag haft så stor lust till det heller.

Men när Johanna sa att hon hade bokat den igår, fick jag plötsligt något sjukt ryck o bestämde mig för att jo, jag vill visst. O även om det bara skulle bli jag o Johanna o 300 andra randomer så hade det varit sjukt jävla kul ändå!
Så jag ringde pappa o så fort han kom hem bokade jag också resan:)
Så nu är det bara att börja räkna ner..

Serre Chevalier, here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test