Sick and tired

Kom nyss hem från träningen... sprang till gymet o tränade en halvtimme innan jag märkte att min bristning fortfarande inte har gått över helt.
Sjukt segt, var ändå ca 2 månader sen jag fick den o jag fattar inte hur jag fortfarande kan ha så fruktansvärt ont i vissa lägen:(:(
Så det fick bli en promenad hem sen istället för ännu en joggingtur..
Hur som helst känns det skönt att ha tränat lite i alla fall!
bara det att nu har jag en jävla massa plugg att tänka på...
måste komma på ett "ämne" som har med engelsk kultur att göra tills imorgon.. någon som har ett förslag?
tro det eller ej men det är faktiskt sjukt svårt att bara komma på ett ämne som man sedan ska kunna ställa en specifik fråga till för att sen ge ett svar på den frågan som varar i typ 3-4 min...
så om någon har någon som helst idé om vad jag kan prata om så är jag tacksam för hjälp:)

Inte nog med det så har jag ett antal engelska ord som jag ska kunna förklara tills imorgon..
lika bra att sätta igång direkt.. TJAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test