IB-crew in Serre Chevalier

Helgen har varit underbar!
Festade med Jaja & co. i fredes, först förfest hos Jaja sen fortsatte vi hos Dean:)
Igår blev det mys med julia, jaja o henke bara.
Var sjukt seg hela dagen så det var skönt med en lugn kväll för en gångs skull!
Har nog inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde igår.. hade så ont i magen efter allt skrattande på hemvägen.
Den väg som vanligtsvis brukar ta 10-15 minuter att cykla hem till mig, tog igår 30 min..
allt pga Henkes sjuka trackningar mot Jaja, o Jajas oersättliga reaktioner.
När vi väl kommit hem till mig, spelade vi TP vilket inte gick så bra för någon förutom julia...
Roligast var nog när henke läste svaret på sin egen fråga, o sen gav kortet till ISabelle.
Isabelle som är helt ovetande om att Henke redan har kollat på svaret, läser upp frågan..
O när Henke sen ska svara, så svarar han FEL!!!! haha trots att han redan kollat facit.. dummare kan man nog inte va.. :)
Hur som helst så var gårdagen precis vad jag behövde!!!

Idag har jag inte gjort ett skit..
Väntar just nu på att Scortea ska komma hem, så jag har något att göra under resten av dagen:)
känns så jävla kul att alla har bokat resan nu!
kan inte beskriva hur mycket jag ser fram emot det..
Har ingen aning om hur det kommer gå för mig med mitt skidåkande men en sak vet jag o det är att jag kommer ha så jävla roligt, det är jag helt säkert på!
Speciellt nu när hela IB-crew (todd hasse linnea o jag) ska dit, såååå najzzzzzzzzz! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test