Bring me back the time when the sun was shining and the sky was blue

Sitter här med datan i knäet, invirad i en varm filt med mitt morgonte i handen o typ fryser ihjäl!!
Okej, jag måste erkänna att det är rätt mysigt, men som jag hatar att frysa.
Jag är verkligen en sån som hellre svettas än fryser, därför vantrivs jag verkligen i denna kyla, även om den (vid vissa tillfällen) kan vara hyfsat mysig.
Kan typ inte beskriva med ord hur mycket jag saknar kroatien med Sandra i somras, den resan hade verkligen inte suttit fel nu. Det känns så underbart att kunna sätta sig på ett café eller vid en bar eller vad som helst klockan 10 på kvällen, beställa in en god drink o känna att trots solen är på väg ner är det fortfarande typ 20 grader varmt o ingen risk att man börjar frysa.
Det är inte precis något man har chans att uppleva här i denna kylan...
Äsch, sommaren kommer åter och även om jag hatar det kalla Sverige, har jag så mycket att se fram emot nu i höst/vinter så jag ska nog överleva. Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen, så jag inte blir sen till första lektionen..

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test